Sonda paliwowa analogowo-cyfrowa
Dzięki dążeniu do jeszcze dokładniejszego pomiaru paliwa w zbiornikach powstał cyfrowy odpowiednik sondy analogowej - sonda cyfrowa, która charakteryzuje się dużą odporność na zakłócenia oraz skoki napięcia zasilającego od 18V do 36V.
Z sondy cyfrowej pomiar paliwa przesyłany jest cyfrowo co uniemożliwia jego zniekształcenie poprzez czynniki zewnętrzne.
We współpracy z modułem GPS/GPRS i systemem AutoControl sonda ta pozwala na przeglądanie poziomu paliwa w zbiorniku, wykrywanie tankowań i upustów, dzięki czemu zabezpiecza paliwo przed kradzieżą.
Aby pomiar był dokładny wymagana jest jedna sonda do każdego zbiornika.
- Cechy urządzenia:
- Urządzenie trwale i łatwe w montażu
- Duża dokładność pomiaru (do +/- 2%)
- Mały błąd temperaturowy (0,8% na każde 10oC)
- Odporność na zakłócenia
- Odporny na skoki napięcia zasilającego od 18V do 36V
- Współpraca z elektronicznym rejestratorem GPS
- Jedna sonda kontroluje stan paliwa w jednym zbiorniku
- System AutoGuard posiada od 2 do 4 wejść analogowych przeznaczonych do pomiaru stanu paliwa. Istnieje więc możliwość do podłączenia aż 4 zbiorników
- Przystosowane do pracy z urządzeniami AutoGuard - S2, S3 i S4
- Dane techniczne:
- Zasilanie: napięcie stałe niestabilizowane od 18V do 32V
- Pobór prądu: 60mA przy 24V
- Wyjście analogowe: napięcie proporcjonalne do słupa oleju napędowego, zakres 0-14V
- Wyjście cyfrowe: RS485 dwuprzewodowy half-duplex, prędkość 57600 bodów (8, N, 1)
- Nieliniowość: poniżej 0,5%
- Maksymalny całkowity błąd pomiaru: +/- 2%
Sonda Paliwowa została zaprojektowana przez wykwalifikowaną kadrę inżynierską przy zastosowaniu nowoczesnych technik projektowania urządzeń elektronicznych z uwzględnieniem Polskiej Normy zgodnej z Dyrektywami Europejskimi.
- karta_produktu_sonda_paliwowa.pdf, specyfikacja sondy analogowo-cyfrowej
- homologacja_sonda_paliwowa.pdf, homologacja sondy analogowo-cyfrowej